دانلود آهنگ :: دانلود مداحی

دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ

دانلود آهنگ :: دانلود مداحی

دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش مقدمات سئو برای افراد تازه کار

مفاهیم مقدماتی موتورهای جستجو

موتورهای جستجو را باید ماشین‌های پاسخ‌دهی نامید. آنها محتوای میلیاردها صفحه وب را جستجو کرده و هزاران فاکتور ارزیابی را روی آنها اعمال می‌کنند تا تعیین کنند کدام محتوا بهترین پاسخ برای پرس‌وجوی شماست. موتورهای جستجو این کار را با شناسایی و طبقه‌بندی تمام محتوای قابل دسترس روی سرتاسر اینترنت (صفحات وب، PDFها، تصاویر، ویدئوها و ...) و از طریق فرایندی بنام «خزش و ایندکس کردن» انجام می‌دهند.


نتایج جستجوی ارگانیک چیست؟

نتایج جستجوی ارگانیک به آن دسته از نتایج جستجو گفته می‌شود که از طریق پرداخت پول و تبلیغات حاصل نشده باشند. اینها نتایجی هستند که می‌توانید از طریق سئوی مؤثر و کارآمد به آنها دست پیدا کنید. به طور سنتی همه ما چنین نتایجی را با 10 لینک آبی می‌شناسیم. 


امروزه، صفحات نتایج موتورهای جستجو که اغلب با عنوان SERPها شناخته می‌شوند، هم با نتایج لینک‌های تبلیغاتی و هم نتایج ارگانیک پویا پر می‌شوند. برای مثال چنانچه عبارت "Tehran weather" را جستجو کنید، به جای یک لینک به سایتی که پیش‌بینی هوای تهران را انجام داده باشد آخرین پیش‌بینی وضع آب و هوای شهر تهران را به طور مستقیم در صفحه نتایج جستجو (SERP) مشاهده خواهید کرد و اگر عبارت "پیتزا تهران" را جستجو کنید یک پک محلی از مکان‌های عرضه کننده پیتزا در شهر تهران را مشاهده خواهید کرد. خیلی راحت و سرراست! این طور نیست؟!


مهم است بدانید موتورهای جستجو از طریق نمایش لینک‌های تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند. هدف آنها این است که بهترین جواب را در پاسخ به جستجوی کاربران ارائه دهند تا جستجوکنندکان برای استفاده مجدد از آن موتور جستجو راغب شده و موتورهای جستجو نیز آنها را در SERPهایشان مدت طولانی‌تری حفظ کنند. 


برخی مشخصه‌ها و ویژگی‌های SERP در گوگل ارگانیک بوده و از طریق سئو قابل دستیابی‌اند. این ویژگی‌ها شامل اسنیپت‌ها (snippet - نتایج ارگانیک پیشنهادی که پاسخ کاربر را در قالب یک جعبه نمایش می‌دهند) و سوالات مرتبط نیز می‌شوند. بهتر است بدانید ویژگی‌های بسیار دیگری از جستجو هستند که نه با صرف هزینه و تبلیغات و نه از طریق سئو قابل دسترسی نبوده و صرفاً داده‌های خود را از منابع داده اختصاصی نظیر ویکی‌پدیا و سایت IMDb گردآوری می‌کنند.


دلیل اهمیت زیاد سئو چیست؟

با وجود این که تبلیغات، شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های آنلاین قابلیت تولید ترافیک برای وبسایت‌ها را دارند اما بیشتر ترافیک آنلاین از طریق موتورهای جستجو ایجاد می‌شود. نتایج جستجوی ارگانیک علایق و سلیقه‌های دیجیتال واقعی بیشتری را پوشش داده و برای جستجوگران باهوش‌تر موثق‌تر بوده و کلیک‌های حاصل از آن بسیار بیشتر از تبلیغات پولی‌ست. برای نمونه تنها 2.8 درصد جستجوکنندگان آمریکایی روی تبلیغات کلیک می‌کنند. مخلص کلام این که ترافیکی که از طریق سئو در موبایل و سیستم‌های دستکاپی بدست می‌آورید می‌تواند حتی 20 برابر ترافیک حاصل از تبلیغات باشد.


در ضمن سئو تنها کانال بازاریابی آنلاین است که اگر بدرستی برپا شود می‌تواند برای سهامدارانش برای همیشه سوددهی داشته باشد. اگر قطعه قابل اطمینان و مستحکمی از محتوا را ارائه نمایید که برای کلمات کلیدی درستی استحقاق دریافت رتبه بالا را داشته باشد، ترافیک دریافتی شما می‌تواند همانند یک گلوگه برفی در طی زمان بیشتر و بیشتر شود در حالی که تبلیغات نیازمند منابع مالی مستمر است تا بتواند به سایت شما ترافیک ارسال کند.


موتورهای جستجو روزبروز هوشمندتر می‌شوند اما باز هم به کمک ما احتیاج دارند. بهینه‌سازی سایت‌تان به ارسال اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای سایت شما به درستی ایندکس شده و از طریق موتورهای جستجو نمایش داده شود. 

  • عاشق مولا